hari bahgie beliau!!!

23 July 2010

akak ku baru jer selamat melansungkan pertunagan nye 18 hb ari tu..
alhamdulillah selamt menjadi tunangan orang da akak ku.. uhukss tak sngke akak ku yng pling rpat ni
hmm plihan ati die orng 'jauh' sngat huhuhu jauh la jugk dpisahkan dengn kbon2 klpe swit n bbrpe buah rumah..
orng sekmpong beb! mjlis brjln dng lncar sekali..
hantaran dari pihak pompuan 29 berbalas 19 dari belah lelaki..
haaa jngn terkejot dengar hantaran banyk gitu, dekat perak mmng ghope gitu le..
ate mane idaknye dari kmi tuan rumah ade la beberape yang mmbuat jadi banyak nye
jirang tetangge sumbang menyumbang jugak dlam hantaran.. hmm mmang budaye di kampong aku
orng kampong pun trut akan bagi sumbanagn dalam hantarran.. selalunye sumbangn tu dalm bentok makanan la
itu la nnti yang ade  coklet KLCCnye, bahulu ikanye, puding macam2 bntoknye.. hmm terbaek yer disitu!!
hmm lyan jugak lah beberape gmbor ni

akak ku  di hari bhgienye.. yang jatuh juge pde hari lahirnye.. denga itu selamat hari lahir juge selamat bertunang my sis!!



akak ku bersame hantaran..



tu dia rombongan lelki mai dah!!



kelurge belah lelaki



sesi sarung cincin!!



bersame bakal ibu mertue



kini tunangannye



cincin tunangan



sireh junjung pihak lelaki



sireh junjung pihak pompuan



antarre hidangan n orng2 kmpung yng gtong ryong masak pade hari kejadian..syabas pade mereke..
semngat gtng ryong n bkrjesme msih mnebal di kmpong.. terbaek disitu!!


alhamdulillah selamt suda akak ku jadi tunangan orng..
i'allah dalam tahun ni juge langsung nye...
dan jike tahun ini lah.... akak aku berumur 23 thun..
makanye akak aku ni teruskan la tardisi akak2 aku kwin umr 23..

ye akak2 ku yng lain sblm ni kwin pade umr 23 yer..
huhuhuhu adekah aku akn mnruskan tradisi itu.. tinggal aku jer yang blom lpas lgi..
skrang aku brumr 21.. mknenye lagi 2 thun?? owhh tdakkkkk
clon pown tade lgi.. owhhh tdak.. akn ku pcahkan trdisi itu huhuhu
 23 tu awl sngt kowt bg aku, 23 bru nk mule krjaye..
kwin lmbt skit kowt, lmbt sngat ke?? hmm 26 tu ok ar.. smue mse tu i'allah da ade da stbil da idop..
bru la fkir nk kwin yer.... tpiiiii
klu da tertulisnye jdoh aku ni awal terime jela..
kite hnye mmpu merncang "dia" yng menentukan..
huhuhu mcm klakar jer pkir sal kawin awl2 ni..(^_^)

2 comments:

adda hairi said...

hahaha gatal u..
okey...mntk2 u kawen 23 gak..masinnn la mulut i

yang tersebot said...

huuhuuhuhu takmo kawen 23 awal sangt huhuhuhuhu

Post a Comment

yang menyebot - nyebot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...