semoge mak cepat sembuh...

09 December 2010

disaat aku bertarung untuk lagi dua  paper  final,
aku dapat berita, mak masuk wad..
ahh tekanan darahnye naik lagi.. patotla
mase aku telefon kelmarin, suarenye lemah.. penat katenye..
terdetik dekat hati.. dah lame mak tak masuk wad ni.. jangan la masuk lagi..
selalunye bile mak msok wad same ade sbab gule dlam drah kurng ataupun
tkanan drah tggi.. entah ape yang dirisauknnye smpai tggi tknn darahnye....
 


ahh tengok2 tadi dapat mesej dari acik
 'klu free tepon akak'
aku pun tepon la.. then tanye acik kat mane dengar bunyi macam lain je
rupe2nye dekat hospital katenye..
mak msuk wad pagi tadi.. malam baru aku dapat tau?
mungkin acik risau nak gitau, aku tengah exam skrang ni..
jangan risau katenye...

ahh tapi aku tetap nak risau..
selalunye kalau time2 mcm ni aku ade dekat kmpng
jiwe aku dah melayang ke kampg fkirkan mak skrng ni..


semoge mak cepat sembuh..
doakan mak aku ye kengkawan!!

3 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

hopefully your mum is getting better n for u, all d best :)

ARC™ said...

masa aku exam aritu pon mak aku masuk wad...tawakkal je :(

yang tersebot said...

~~~~ IRAH HAJERAH AZMAN
thanx beb.... alhamdulillah my mom da kuar da.. exam pn bru je hbes... legaa

~~~~ ARC™
time mcm ni ar fkiran mlayang2 tringat kmpng.. Alhamdulillah segle2nye okeh...

Post a Comment

yang menyebot - nyebot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...